Автоматик трансмиссиялардаги мойни алмаштириш: қайси масофада ва нима учун бу зарур?

Улашиш:

Бугун аксарият автомобиллар автоматик трансмиссиялар билан жиҳозланган, шунинг учун улардаги ёғни алмаштириш кўпчилик ҳайдовчилар учун долзарб масалага айланди. АКПП таъмири бўйича мутахассис бўлган автосервис раҳбари  Naavtotrasse портали билан бўлган суҳбатда классик автоматик трансмиссияларда техник мойни алмаштириш керакми, деган саволга жавоб берди.

Автомобилларнинг техник хизмат кўрсатишда ишлаб чиқарувчиларнинг тавсияларига амал қилиш муҳим, аммо автоматик трансмиссиялар учун бу қоидалар ҳар доим ҳам амалга ошмайди. Сўнгги 15 йилда кўплаб компаниялар ўзларининг хизмат кўрсатиш стратегияларини ўзгартириб, автомобилларнинг бир муддатида фойдаланишини назарда тутишди. Улар автоматик трансмиссиялар узлуксиз ишлайди ва ёғни алмаштиришга эҳтиёж йўқ деб даъво қилмоқда. Аммо бу тавсиялар одатда 5 йиллик муддатга тўғри келади.

Мутахассислар ёғни ҳар 40-50 минг километрда бир марта ёки 2-4 йилда бир маротаба алмаштиришни тавсия қилишмоқда, бу эса автомобилнинг хизмат кўрсатиш муддатига катта таъсир кўрсатади. Классик автоматик трансмиссия фрикция асосида ишлайди, бу эса металлнинг кичик фрагментларининг пайдо бўлишини олиб келади.

Автоматик трансмиссияда, шунингдек, ушбу металларни тўсиш учун фильтрлар ва магнитлар ўрнатилган. Вақт ўтиши билан ёғнинг хусусиятлари ёмонлашади ва фильтрлар тўлади. Бу эса каналлар тўлишига, гидросистема клапанларининг ишдан чиқишига сабаб бўлади, натижада қиммат таъмир ишлари талаб қилинади.

2014-2025 SANGZOR.UZ. "KUMUSH SERVIS MEDIA" MCHJ.